Mācāmies kopā
Dalība attālinātā starptautiskā tīmekļa seminārā- forumā " Izglītība dabā praksē pirmsskolas dzīvē" 2020.gada augustā, kā turpinājums aizsāktajai iestādes pedagoģiskā darba virziena attīstīšanai, deva savu pienesumu mācību darba dažādošanai visu vecumu grupās.
Trīs iestādes administrācijas pārstāvji, piedaloties šajā forumā, analizēja starptautiski piedāvātās mācību darbību metodikas atbilstību mūsu iestādes mācību darba aktualitātēm. Novērtējot iespēju, turpmāk turpināmā sadarbībā pilnveidot iestādes pedagogu profesionālo kapacitāti, iestādes darbu reglamentējošos perspektīvajos dokumentos tika iestrādāts mērķis, mērķtiecīgi apgūt tiešsaistē piedāvātos profesionālās pilnveides pasākumus pedagogiem. Sākotnēji iestādes pārstāvniecība deleģēta skolotājai Alisei Levickai, kas iestādē vada pedagogu darba grupu "Pilsoniskā līdzdalība, ekoloģiskās apziņas veidošana, rosinot audzēkņu interesi par vides saudzēšanu" .
Mērķi: Starptautiska pieredzes apmaiņa:
· Pieredzes iegūšana no sadarbības partneriem, apkopošana (valstiskie regulējumi, metodika, norise, bērnu vecāku iesaistīšanās, līdzatbildība), ieguvumu/grūtību analīze
. Darbinieku profesionālo prasmju pilnveide: veicinot bērnu interesi, zinātkāri par procesiem dabā, attīstot prasmi iekļauties dabā kā sadarbības partnerim, ne patērētājam.
· Āra vides labiekārtošana iestādē, nodrošinot iespēju dzīvās un nedzīvās dabas pētniecībai. Augu; kukaiņu, tārpu, putnu, zīdītāju vērošanai; dabas likumsakarību, barības ķēžu izpratnei.
· Preventīvais darbs ar bērnu vecākiem, nodrošinot iespēju bērnam mācīties dabā, saņemot ģimenes atbalstu, līdzdalību.
Minētā iestādes darba projekta kontekstā 2020.gada septembrī/oktobrī Alise piedalās 5nedēļu tiešsaistes kursos " Mācīšanās, spēlējoties dabā. Atbalsts skolotājiem un bērniem, mācīoties ārpus telpām COVID-19 laikā".
KĀPĒC iziet?
KO darīt ārā?
KĀ DABU izmantot kā klasi?
Skolotāja loma āra mācībās?
IEDVESMA tavai ārpustelpu praksei, KOPĪGOJOT savu pieredzi ārpus telpām ar citiem dalībniekiem.