Zaķīši
1-2gadīgo grupa
Pedagogi- Elita Jēkabsone, Olita Meņģo
Skolotāju palīgs- Madara Laktuka
LĪDZ PAVASARIM PAVEIKSIM
Sasniedzamie rezultāti mācību jomās 1-2 gadīgo grupā “Zaķīši” 2025./2026 māc. g.
Valodu joma
· Atbild uz jautājumu ar darbību vai vārdiem.
· Vārdiski un ar darbību vēršas pie citiem, lai izteiktu savu vajadzību.
· Nosauc, atpazīst pazīstamus priekšmetus, dzīvas būtnes un darbības, ko veic pats un citi.
Sociālā un pilsoniskā joma.
· Mācās ievērot vienotus, vienkāršus kārtības noteikumus.
· Novelk apavus un apģērbu ar pieaugušā palīdzību.
· Mācās pareizi turēt un lietot karoti.
Kultūras un pašizpausme mākslā joma
· Izmanto dažādas līnijas, laukumus, formas un krāsas radošajā darbībā.
· Spēlējas ar rotaļlietām, sarunājas ar tām, runā to balsīs.
· Piedalās svētku svinēšanā.
Dabas zinātņu mācību joma.
· Izmantojot maņas, novēro un iepazīst iežus un ūdeni.
· Nosauc novērotās dabas parādības, piemēram, lietus , sniegs, varavīksne, vējš.
· Novēro un iepazīst tuvākajā apkārtnē sastopamos augus un dzīvniekus.
Matemātikas mācību joma.
· Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus viens, daudz, liels, mazs.
· Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā.
· Praktiskā darbībā atlasa priekšmetus pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm.
· Veido taisnas rindas no dažādiem priekšmetiem
Tehnoloģiju mācību joma.
· Apgūst dažādus darba paņēmienus. Pielīmē, burza, plēš papīru, lieto šķēres.
· Veido dažādas formas no plastiskajiem materiāliem- mīca, veltnē, atdala mazākas daļas.
Vērtībizglītība
· Cenšas darīt darbus, ievērot tīrību grupā un laukumā.
· Cenšas ievērot pieklājības noteikumus ikdienā.
Caurviju prasmes.
· Mācās noteikumus, kas jāievēro, lietojot dažādus informācijas nesējus, t.sk. digitālās ierīces.
· Mācās paveikt uzticēto pienākumu.
· Palīdz un pieņem palīdzību.
· Vēlas apgūt jaunas prasmes, piemēram, darboties ar zīmuli, otu.
· Apgūst pašapkalpošanās prasmes.
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma.
· Pārvietojas vidē sev pieņemamā veidā. Izmanto vides un pieaugušo piedāvātās iespējas: soļo, skrien, lec, mācās noturēt līdzsvaru.
· Pārvar šķēršļus sev pieņemamā veidā: kāpj, rāpjas, izlien.
· Pārvieto dažādus priekšmetus sev pieņemamā veidā: tver, padod, ripina, velk, stumj, met.
· Veic ar personīgo higiēnu saistītas darbības pieaugušo uzraudzībā.
· Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā, ievēro dienas režīmu
Mūzika
Brīvi kustas mūzikas pavadījumā.(1.posms)
Piebalso pieaugušo dziedājumam.(1.posms)
Piedalās svētku svinēšanā.(1.posms)
Rada skaņas dažādiem skaņu rīkiem.(1.posms)
Spontāni iesaistās mākslinieciskā darbībā.(1.posms)