Bitītes
5gadīgo grupa
Pedagogi- Alise Levicka, Ilze Ločmele
Skolotāju palīgs- Margarita Ivanova
Līdz pavasarim apgūsim:
Valodu mācību joma
Jautā par neskaidro un atbild uz konkrētu jautājumu
Piedalās sarunā, nepārtrauc runātāju
Iesaistās sarunā par tematiem, kuri saistīti ar ikdienu un mācību procesiem
Izsaka savas vajadzības
Klausās tekstu, nosauc tajā darbojošās personas, atstāsta notikumus, izdomā teksta turpinājumu
Stāsta par redzēto, dzirdēto, savām emocijām
Atšķir un nosauc skaņas vārdā
Skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu
Raksta drukātos burtus neierobežotā laukumā
Sociālā un pilsoniskā joma
Stāsta par savu dzīvesvietu, zina adresi
Mācās paust emocijas atbilstoši situācijai
Sadarbojas īstenojot kopīgu uzdevumu
Atpazīst un nosauc Latvijas valsts simbolus – karogu, ģērboni, himnu, mācas ar cieņu izturēties pret tiem
Saprot kārtības un drošības noteikumus, ievēro tos
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
Mākslinieciskajā darbībā mērķtiecīgi eksperimentē ar paša izvēlētiem materiāliem un tehniskiem paņēmieniem
Runā dzejoļus, maina balss skaļumu un runas tempu atbilstoši saturam
Vēro, klausās un iztēlojās; rada un īsteno ideju mākslinieciskā darbībā
Dabas zinātņu mācību joma
Eksperimentējot salīdzina dažādu priekšmetu īpašības, to izmantošanas iespējas
Novērojot, salīdzinot un eksperimentējot izzina tuvākajā apkārtnē raksturīgo dzīvo organismu pazīmes
Atpazīst un nosauc apkārtnē esošos augus, putnus, dzīvniekus
Saprot, ka jāsaudzē daba un tās resursi
Matemātikas mācību joma
Skaitu apzīmē ar tam atbilstošiem cipariem, raksta ciparus
Praktiskā darbībā veido skaitļa sastāva dažādas variācijas 10 apjomā
Ar nosacītiem mēriem nosaka garumu, platību, ietilpību
Izzina ģeometriskās figūras, telpiskus ķermeņus, raksturo to formu, saista ar atpazīstamiem objektiem
Nosauc objektu atrašanās vietu telpā, plaknē
Tehnoloģiju mācību joma
Plāno savas ieceres īstenošanas soļus, izvēlas nepieciešamos materiālus
Apgūst dažādus darba paņēmienus, drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra, tekstilmateriāliem
Pareizā satvērienā lieto rakstāmpiederumus un darbarīkus
Piedalās vienkāršu ēdienu pagatavošanā, iepazīst veselīga uztura nozīmi
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
Pārvietojas sev un citiem drošā veidā dažādās šķēršļu joslās un kustību rotaļās; apvieno soļošanu, skriešanu, rāpošanu, rāpšanos, notur līdzsvaru, izvēlas pārvietošanās veidu atbilstoši situācijai.
Pārvar šķēršļus sev un citiem drošā veidā, izvēlas darbības veidu atbilstoši situācijai.
Pārvieto priekšmetus sev un citiem drošā veidā, izvēloties darbības veidu atbilstoši situācijai: tver, padod, ripina, velk, stumj, met, sper.
Ar prieku iesaistās fiziskajās aktivitātēs un veido veselīga dzīvesveida ieradumus.
Saskata iespējamos traumu gūšanas veidus un ievēro drošības noteikumus, pārvietojoties, pārvarot šķēršļu joslu, pārvietojot priekšmetus.
Apzinās savu dzimumu un ķermeņa neaizskaramību.
Ikdienā regulāri ievēro personīgo higiēnu
Stāsta, kādi individuālie aizsardzības līdzekļi jālieto dažādās kustību aktivitātēs, piemēram, pārvietojoties ar velosipēdu.
Mūzika
· Dzied atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam kopā ar pieaugušo;
· Veic kustības atbilstoši mūzikas ritmam un tempam;
· Runā skaitāmpantus un īsus dzejoļus;
· Improvizē ar skaņu rīkiem un kustībām, piebalsojot mūzikai vai attēlojot literārajā darbā dzirdēto;
· Stāsta par savu pieredzi radošā darbībā, raksturo vizuālās mākslas , mūzikas un literārā darba radīto pārdzīvojumu;
· Dzied tautasdziesmas , piedalās rotaļās, dejās;
· Gatavojas gadskārtu svētkiem un piedalās to svinēšanā;
· Saklausa un atpazīst atsevišķu mūzikas instrumentu skanējumu.