Bitītes

5 gadīgo grupa

Pedagogi-  Karīna Bētere, Alise Levicka

Skolotāju palīgs- Iveta Kadile

Līdz pavasarim apgūsim:

 

Sasniedzamie rezultāti mācību jomās 5 gadīgo grupa “Bitītes” 2025./2016. māc. g.

Valodu mācību joma:

·       Jautā par neskaidro un atbild uz konkrētu jautājumu

·       Piedalās sarunā, nepārtrauc runātāju

·       Iesaistās sarunā par tematiem, kuri saistīti ar ikdienu un mācību procesiem

·       Izsaka savas vajadzības

·       Klausās tekstu, nosauc tajā darbojošās personas, atstāsta notikumus, izdomā teksta turpinājumu

·       Stāsta par redzēto, dzirdēto, savām emocijām

·       Atšķir un nosauc skaņas vārdā

·       Skaņu apzīmē ar atbilstošu burtu

·       Lasa zilbes

·       Raksta drukātos burtus neierobežotā laukumā

Sociālā un pilsoniskā joma:

·       Stāsta par savu dzīvesvietu, zina adresi

·       Mācās paust emocijas atbilstoši situācijai

·       Sadarbojas īstenojot kopīgu uzdevumu

·       Atpazīst un nosauc Latvijas valsts simbolus – karogu, ģerboni, himnu, mācas ar cieņu izturēties pret tiem

·       Saprot kārtības un drošības noteikumus, ievēro tos

Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma:

·       Mākslinieciskajā darbībā mērķtiecīgi eksperimentē ar paša izvēlētiem materiāliem un tehniskiem paņēmieniem

·       Runā dzejoļus, maina balss skaļumu un runas tempu atbilstoši saturam

·       Vēro, klausās un iztēlojās; rada un īsteno ideju mākslinieciskā darbībā

Dabas zinātņu mācību joma:

·       Eksperimentējot salīdzina dažādu priekšmetu īpašības, to izmantošanas iespējas

·       Novērojot, salīdzinot un eksperimentējot izzina tuvākajā apkārtnē raksturīgo dzīvo organismu pazīmes

·       Atpazīst un nosauc apkārtnē esošos augus, putnus, dzīvniekus

·       Saprot, ka jāsaudzē daba un tās resursi

Matemātikas mācību joma;

·       Skaitu apzīmē ar tam atbilstošiem cipariem, raksta ciparus

·       Praktiskā darbībā veido skaitļa sastāva dažādas variācijas 10 apjomā

·       Ar nosacītiem mēriem nosaka garumu, platību, ietilpību

·       Izzina ģeometriskās figūras, telpiskus ķermeņus, raksturo to formu, saista ar atpazīstamiem objektiem

·       Nosauc objektu atrašanās vietu telpā, plaknē

Tehnoloģiju mācību joma:

·       Plāno savas ieceres īstenošanas soļus, izvēlas nepieciešamos materiālus

·       Apgūst dažādus darba paņēmienus, drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra, tekstilmateriāliem

·       Pareizā satvērienā lieto rakstāmpiederumus un darbarīkus

·       Piedalās vienkāršu ēdienu pagatavošanā, iepazīst veselīga uztura nozīmi

Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma:

·       Pārvietojas sev un citiem drošā veidā dažādās šķēršļu joslās un kustību rotaļās; apvieno soļošanu, skriešanu, rāpošanu, rāpšanos, notur līdzsvaru, izvēlas pārvietošanās veidu atbilstoši situācijai.

·       Pārvar šķēršļus sev un citiem drošā veidā, izvēlas darbības veidu atbilstoši situācijai.

·       Apzinās savu dzimumu un ķermeņa neaizskaramību.

·       Pārvieto priekšmetus sev un citiem drošā veidā, izvēloties darbības veidus atbilstoši situācijai: tver, padod, ripina, velk, stumj, met, sper.

·       Ikdienā regulāri ievēro personīgo higiēnu.

·       Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs un veido veselīga dzīvesveida ieradumus.

·       Saskata iespējamos traumas gūšanas veidus un ievēro drošības noteikumus, pārvietojoties, pārvarot šķēršļu joslu, pārvietojot priekšmetus; stāsta, kādi individuālie aizsardzības līdzekļi jālieto dažādās kustību aktivitātēs, piemēram, pārvietojoties ar velosipēdu.

Mūzika:

·       Dejo vienkāršus deju soļus atbilstoši mūzikas ritmam un tempam. (3. posms)

·       Dzied individuāli atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam ar pavadījumu un bez tā. (3. posms)

·       Iepazīst latviešu un citu tautu tradicionālajai kultūrai raksturīgās dejas, dziesmas, zīmes, svētkus. (3. posms)

·       Muzicē individuāli un kopā ar citiem: dzied, spēlē skaņu rīkus, izpilda (improvizē) muzikāli ritmiskas kustības. (3. posms)

·       Stāsta par savu pieredzi radošā darbībā, raksturo vizuālās mākslas, mūzikas un literārā darba radīto pārdzīvojumu. (3. posms)

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko pārlūkošanas pieredzi. Lasīt vairāk Sapratu