Cālīši
2gadīgo grupa
Pedagogi- Inguna Āboliņa, Ināra Arama
Skolotāju palīgs- Solveiga Lapkova
LĪDZ PAVASARIM APGŪSIM:
Mācību jomu sasniedzamie rezultāti 1. posmā.
Valodu mācību joma
· Klausās latviešu vārdu skanējumā un reaģē uz atsevišķiem izteikumiem.
· Neverbāli vai vārdos pauž emocijas.
· Ar darbību vai vārdiem vēršas pie pieaugušā, lai izteiktu savu vajadzību.
· Pievērš uzmanību rakstiskai informācijai.
· Atbild uz jautājumu ar darbību vai vārdiem.
· Nosauc pazīstamus priekšmetus, dzīvas būtnes un darbības, ko veic pats un citi.
· Sarunā pasaka un atkārto dažus biežāk dzirdētus vārdus.
Sociālā un pilsoniskā mācību joma.
· Saista sevi ar vārdu un ķermeni.
· Piedalās pieaugušā organizētā aktivitātē.
· Vēršas pēc palīdzības pie pieaugušā, pieņem palīdzību.
· Mācās ievērot vienotus kārtības un drošības noteikumus.
· Mācās pareizi turēt un lietot karoti.
· Novelk apģērbu un apavus ar pieaugušā palīdzību.
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma.
· Izmanto dažādas līnijas, formas, laukumus un krāsas.
· Piebalso pieaugušā dziedājumam.
· Kustas mūzikas pavadījumā.
· Spēlējas ar rotaļlietām , sarunājas ar tām, runā to balsī.
· Rada skaņas ar dažādiem skaņu rīkiem.
· Piedalās svētku svinēšanā.
Dabaszinātņu mācību joma.
· Izmantojot maņas novēro un iepazīst iežus, ūdeņus.
· Nosauc un saprot dabas parādības.
· Novēro, iepazīst tuvākajā apkārtnē sastopamos augus, dzīvniekus.
Matemātikas mācību joma.
· Veido taisnas rindas.
· Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus viens, daudz, liels, mazs.
· Praktiskā darbībā atlasa priekšmetus pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm.
· Praktiskā darbībā atšķirt pamatkrāsas.
· Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā.
Tehnoloģiju mācību joma (darbs ar materiāliem un to apstrādes tehnikas)
· Apgūst dažādus darba paņēmienus – pielīmē, izveido, burza, plēš, lieto šķēres.
· Veido dažādas formas no piedāvātajiem plastiskajiem materiāliem – mīca, veltnē starp plaukstām, noapaļo, savieno detaļas; no lielāka plastiska materiāla gabala atdala mazākas daļas.
· Satver sīkus priekšmetus un veic darbības ar tiem.
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma
· Pārvietojas vidē sev pieņemamā veidā – soļo , rāpo, skrien, lec. Mācās noturēt līdzsvaru.
· Pārvar šķēršļus sev pieņemamā veidā – kāpj, rāpjas, izlien.
· Pārvieto dažādus priekšmetus sev pieņemamā veidā – tver, padod, ripina, velk, stumj, met.
· Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs iekštelpās un ārā, ievēro dienas režīmu.
· Veic ar personīgo higiēnu saistītas darbības pieaugušā uzraudzībā.
Mūzika
· Piebalso pieaugušā dziedājumam;
· Runā skaitāmpantus;
· Brīvi kustas mūzikas pavadījumā;
· Rada skaņas ar dažādiem skaņu rīkiem ;
· Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.