Cālīši
2gadīgo grupa
Pedagogi- Ieva Berģe, Emīlija Galeja- Aumeistere
Skolotāju palīgs- Klinta Sīle
LĪDZ PAVASARIM APGŪSIM:
Sasniedzamie rezultāti 2025./2026. māc. g. 2 gadīgo “Cālīšu” grupa
Valodas mācību joma
· Atbild uz jautājumu ar darbību vai vārdiem.
· Vārdos vai neverbāli pauž emocijas.
· Nosauc pazīstamus priekšmetus, dzīvas būtnes un darbības, ko veic pats un citi.
· Klausās un atkārto dzirdētās skaņas
Sociālā un pilsoniskā mācību joma.
· Saista sevi ar savu vārdu un ķermeni.
· Izrāda vēlmi veikt kādu darbību kopā ar citiem.
· Mācās ievērot vienotus, vienkāršus kārtības un drošības noteikumus.
· Novelk apģērbu un apavus ar pieaugušā palīdzību.
· Atpazīst Latvijas karogu
Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma
· Izmanto dažādas līnijas, laukumus, formas un krāsas radošajā darbā.
· Izmanto mākslinieciskajā darbībā dažādus materiālus un tehniskos paņēmienus.
· Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.
Dabaszinātņu mācību joma.
· Nosauc novērotās dabas parādības, piemēram, lietus, sniegs, varavīksne, vējš.
· Praktiskā darbībā iepazīst no plastmasas, papīra, akmens, koka izgatavotus priekšmetus.
· Izmantojot maņas, novēro un iepazīst iežus un ūdeni.
· Novēro un iepazīst tuvākajā apkārtnē sastopamos augus un dzīvniekus.
Matemātikas mācību joma.
· Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā
· Praktiskā darbībā atlasa priekšmetus pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm.
· Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus uz, zem, pie, aiz.
· Atšķir priekšmetu apaļas un stūrainas formas apkārtējā vidē.
Tehnoloģiju mācību joma.
· Apgūst dažādus darba paņēmienus un drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra un tekstilmateriāliem: pielīmē papīru pie pamatnes; burza papīru, lai izveidotu kādu objektu, piemēram, bumbu; plēš plānu papīru strēmelēs; lietojot šķēres, ar vienu kustību pārgriež šauru papīra sloksni.
· Veido dažādas formas no piedāvātajiem plastiskajiem materiāliem – mīca, veltnē starp plaukstām, noapaļo, savieno detaļas; no lielāka plastiska materiāla gabala atdala mazākas daļas.
· Satver sīkus priekšmetus un veic darbības ar tiem.
Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma.
· Pārvietojas vidē sev pieņemamā veidā. Izmanto vides un pieaugušo piedāvātās iespējas: soļo, skrien, lec, mācās noturēt līdzsvaru.
· Pārvar šķēršļus sev pieņemamā veidā: kāpj, rāpjas, izlien.
· Pārvieto dažādus priekšmetus sev pieņemamā veidā: tver, padod, ripina, velk, stumj, met.
· Veic ar personīgo higiēnu saistītas darbības pieaugušo uzraudzībā.
· Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā, ievēro dienas režīmu
Mūzika:
Brīvi kustas mūzikas pavadījumā.(1.posms)
Piebalso pieaugušo dziedājumam.(1.posms)
Piedalās svētku svinēšanā.(1.posms)
Rada skaņas dažādiem skaņu rīkiem.(1.posms)
Spontāni iesaistās mākslinieciskā darbībā.(1.posms)