Cālīši

2gadīgo grupa

Pedagogi- Ieva Berģe, Emīlija Galeja- Aumeistere

Skolotāju palīgs- Klinta Sīle

LĪDZ  PAVASARIM  APGŪSIM:

Sasniedzamie rezultāti 2025./2026. māc. g. 2 gadīgo “Cālīšu” grupa

Valodas mācību joma

·       Atbild uz jautājumu ar darbību vai vārdiem.

·       Vārdos vai neverbāli pauž emocijas.

·       Nosauc pazīstamus priekšmetus, dzīvas būtnes un darbības, ko veic pats un citi.

·       Klausās un atkārto dzirdētās skaņas

Sociālā un pilsoniskā mācību joma.

·       Saista sevi ar savu vārdu un ķermeni.

·       Izrāda vēlmi veikt kādu darbību kopā ar citiem.

·       Mācās ievērot vienotus, vienkāršus kārtības un drošības noteikumus.

·       Novelk apģērbu un apavus ar pieaugušā palīdzību.

·       Atpazīst Latvijas karogu

Kultūras izpratnes un pašizpausmes mākslā mācību joma

·       Izmanto dažādas līnijas, laukumus, formas un krāsas radošajā darbā.

·       Izmanto mākslinieciskajā darbībā dažādus materiālus un tehniskos paņēmienus.

·       Piedalās gadskārtu svētku svinēšanā.

Dabaszinātņu mācību joma.

·       Nosauc novērotās dabas parādības, piemēram, lietus, sniegs, varavīksne, vējš.

·       Praktiskā darbībā iepazīst no plastmasas, papīra, akmens, koka izgatavotus priekšmetus.

·       Izmantojot maņas, novēro un iepazīst iežus un ūdeni.

·       Novēro un iepazīst tuvākajā apkārtnē sastopamos augus un dzīvniekus.

Matemātikas mācību joma.

·       Praktiskā darbībā nosauc priekšmetu skaitu trīs apjomā

·       Praktiskā darbībā atlasa priekšmetus pēc kopīgām un atšķirīgām pazīmēm.

·       Praktiskā darbībā atšķir jēdzienus uz, zem, pie, aiz.

·       Atšķir priekšmetu apaļas un stūrainas formas apkārtējā vidē.

Tehnoloģiju mācību joma.

·       Apgūst dažādus darba paņēmienus un drošības noteikumus savas ieceres īstenošanai no papīra un tekstilmateriāliem: pielīmē papīru pie pamatnes; burza papīru, lai izveidotu kādu objektu, piemēram, bumbu; plēš plānu papīru strēmelēs; lietojot šķēres, ar vienu kustību pārgriež šauru papīra sloksni.

·       Veido dažādas formas no piedāvātajiem plastiskajiem materiāliem – mīca, veltnē starp plaukstām, noapaļo, savieno detaļas; no lielāka plastiska materiāla gabala atdala mazākas daļas.

·       Satver sīkus priekšmetus un veic darbības ar tiem.

Veselības un fiziskās aktivitātes mācību joma.

·       Pārvietojas vidē sev pieņemamā veidā. Izmanto vides un pieaugušo piedāvātās iespējas: soļo, skrien, lec, mācās noturēt līdzsvaru.

·       Pārvar šķēršļus sev pieņemamā veidā: kāpj, rāpjas, izlien.

·       Pārvieto dažādus priekšmetus sev pieņemamā veidā: tver, padod, ripina, velk, stumj, met.

·       Veic ar personīgo higiēnu saistītas darbības pieaugušo uzraudzībā.

·       Ar prieku iesaistās fiziskās aktivitātēs telpās un ārā, ievēro dienas režīmu

Mūzika:

Brīvi kustas mūzikas pavadījumā.(1.posms)
Piebalso pieaugušo dziedājumam.(1.posms)
Piedalās  svētku svinēšanā.(1.posms)
Rada skaņas dažādiem skaņu rīkiem.(1.posms)
Spontāni iesaistās mākslinieciskā darbībā.(1.posms)

Šī vietne izmanto sīkdatnes, lai sniegtu Jums vislabāko pārlūkošanas pieredzi. Lasīt vairāk Sapratu